Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Sunday, December 14, 2008

My new marine tank

Aku ada akuarium saiz 2 x 1 x 1 kaki. Sebelum ni aku bela ikan ikan koi dan lain-lain dalam akuarium ni.


video

Masa ni kura-kura kecik lagi. Baik lagi, tak kacau-kacau sangat. Huhuhu..... Tapi sejak makin besar, makin banyak ikan yang jadi mangsa kalau aku terlupa nak bagi makan. Makin kuat makan kura-kura ni.


video


Pokok betul tu. Ikan makan gak daun-daun pokok tu kalau aku lupa bagi makan.

Pastu aku biarkan kosong je akuarium ni. Aku letak batu lebih dalam ni. Live rock. Pastu aku modify sikit akuarium ni. Aku buat overflow kat tepi dia. Pastu aku set jadi akuarium air laut pulak. Semalam baru aku letak coral dalam tu. Arini aku tengok ok la coral-coral yang aku letak dalam tu. Aku ingat nanti nak guna downlight untuk lighting akuarium ni.






Mungkin dah lama aku tak guna akuarium ni, cermin dia macam kotor sikit. Aritu aku tak bersihkan pulak sebelum setup. Huhuhu.....

0 comments