Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Tuesday, December 16, 2008

Testing guna downlight

Aku upgrade lighting akuarium air laut yang baru aku setup. Sekarang guna downlight. Hehe... Ala...aku guna lampu compact-fluorescent.

Spec dia lebih kurang macam ni la:
-Cooldaylight
-23 watt


Aku pasang dua biji. Huhu... Tambah lagi dengan 2 biji lampu biru (blue-marine) supaya ada cahaya biru. Memang best. Tapi tak lawan la kalau guna lampu metal halide.


Bahagian atas tu silau la. Pulak tu aku letak kat ruang tamu. Kalau baring-baring, tambah-tambah lagi la silau sebab nampak lampu dari bawah.


Buat masa ni aku letak kadbod je tutup bahagian atas tu. Nak elak silau. Kesian anak aku kalau dia nak baring-baring kat ruang tamu.

1 comments

Propana December 16, 2008 at 8:57 PM

perh,giler gempak.
ai,bila r bleh tgk depan mata kepala.
asyik duk tgk gmbr je....