Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Thursday, April 30, 2009

Botol susu pun jadi mainan...

Tafiq ni sejak kecik lagi tak nak minum susu botol. Kalau tak gunakan botol susu dia ni, rugi lak beli. Nasib baik kalau isi air kosong ke atau air jus buah ke dia nak minum guna botol. Tak la aku rasa membazir je beli botol dia. Hehehe...

Tapi budak-budak ni kreatif. Tambah lagi kalau budak kecik. Semua benda dia jadikan mainan. Sudu, cawan, gelas pun tak terkecuali. Apa lagi kalau botol susu dia tu. Habis je minum, atau kalau dah kenyang ke, mula la dia buat main.

Tengok la tu......

video

Seronok betul dia main-mainkan botol dia tu. Sambil mainkan botol sambil jeling-jeling ke tv. Budak ni suka tengok tv. Kalau keluar iklan ke atau rancangan yang dia suka tengok, memang khusyuk la dia tengok tv tu. Orang tegur pun buat tak tau je.

0 comments