Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Monday, April 13, 2009

Susun balik...

Jumaat aritu Good Friday. Sabah cuti. Tapi kat sini hujan je manjang. Tak tau nak buat apa. Kemas-kemas uma je la. Bini aku lak, bila aku cuti je biasanya mesti dia amik kesempatan nak masak ke buat kek ke.. Hobi dia la. Ye la... Biasanya kalau cuti, anak aku suka 'mengacau' aku. Hehehe... Tak pe la. Bila lagi nak luangkan masa dengan anak aku ek.

Sambil-sambil tu aku rasa macam nak ubah susun atur coral la pulak. Hehehe...





Susunan baru akuarium marin aku.








Best lak tengok bila nampak penuh, warna warni.


video



Kalau dapat tengok live lagi best.

0 comments