Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Monday, April 6, 2009

Eksplorasi Taufiq

Satu permulaan untuk perjalanan eksplorasi. Perjalanan yang sukar sehinggakan sebelah stokin tercabut di tengah jalan.


Hari seterusnya... Terjumpa satu bilik yang aku tak pernah masuk sendiri. Biasanya mak ke abah teman. Rasa macam nak explore sendiri la...


Semacam je permukaan lantai ni. Apa pun kalau nak tau lebih lanjut, kene teruskan eksplorasi ni...

Eksplorasi seterusnya...

Apa benda yang ada kat bawah ni ek. Apa aku leh buat kat tempat macam ni ek...

Rupanya boleh berteduh bawah ni..... Selesanya ada tempat berteduh. Sekarang aku nak jadikan tempat ni sebagai pondok aku. Biar la lena kejap kat pondok aku ni.

Explore pun explore jugak. Perut kene isi jugak. Nanti takde tenaga nak teruskan eksplorasi. Apa tengok-tengok? Nak cakap la nak. Aku leh bagi sikit. Sikit je tau!

Oooooo..... Abah sorok mainan Taufiq kat atas kerusi ni eh... Dah nampak dah. Dah berdiri baru boleh nampak. Hehehe...

3 comments

Olive Tree Guitar Ensemble April 6, 2009 at 10:02 PM

Hi, it's a very great blog!
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

r@Ma-Ram@ b3kU April 7, 2009 at 8:03 AM

alalala..comeynye mamat junior..:p

Mohamad Fauzi Taslim April 8, 2009 at 7:04 AM

bestnya x plo ra c taufik