Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, June 6, 2009

Balik sudah family ku

Hari ni tiba lah waktunya untuk family aku balik semenanjung. Pagi tadi sempat lagi bawa diorang pergi pasar beli ikan kering, buah salak dan benda-benda yang menarik minat mak bapa aku. Lepas tu pergi IceBox gak. Bawa diorang tengok-tengok kat situ kot ada benda diorang berkenan nak bawa balik semenanjung.




Flight diorang pukul 5.50 petang. Anak aku mesti terasa punya. Ye la... Dah berapa hari riuh je rumah aku. Ramai yang melayan. Tiba-tiba sunyi balik.




Kitorang tunggu sampai la kapal terbang diorang berlepas. Hehehe...

1 comments

Ummie June 11, 2009 at 2:19 PM

cian taufiq, baru nak bermesra-mesraan dengan atuk nenek dan pakcik makcik, dah kena tinggal lagi. huhu. takpe, lepas ni minta adik dengan emak ye fiq.baru la tak sunyi.