Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, June 13, 2009

Seri Mas Segar

Aritu sebelum aku balik Tawau, sempat gak aku balik kampung kat Parit Raja. Lepak rumah bapa aku kat Taman Manis. Hehe...dulu masa belajar kat ITTHO, aku pernah gak menyewa kat Taman Manis ni.

Alang-alang aku kat Parit Raja, aku lepak-lepak gak la kat kedai yang bapa aku handle. Seri Mas Segar, sebelah kedai makan Line Clear, depan Petronas. Kedai ni diambil alih daripada kedai Rahim Segar.

Seri Mas Segar ni kira kedai runcit, dan juga pemborong. Sayur-sayur, ayam, daging, makanan laut segar-segar. Kalau tak, takleh la letak nama kedai "segar" ;-) hehehe... Harganya pun murah. Yela...merangkap pemborong la katakan.

Selain daripada orang biasa, pelanggannya juga terdiri daripada kedai-kedai makan di sekitar Parit Raja. Dan tak lupa juga penduduk-penduduk sekitar Parit Raja yang berhajat untuk membuat kenduri termasuklah kenduri kahwin, turut memesan barang-barang basah, barang-barang kering dan barang-barang runcit daripada kedai Seri Mas Segar ni.








Untuk sebarang pesanan, bolehlah menghubungi pengurus kedai ni, En.Padil (017-6384482)

2 comments

manlukeman June 16, 2009 at 11:45 AM

eh..ko duduk mano skang ni mat? ngajar lg..heran aku nih..tawau ni ape lak..eh..abah ko dh bukak kedai ke..

mamat June 16, 2009 at 5:38 PM

aku duduk tawau. aku ngajar kat tawau. mak bapa aku dah duduk johor. diorang buka kedai kat parit raja. kat langat tu tinggal adik-adik aku yang belajar kat KL