Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Thursday, July 2, 2009

Kasut baru Taufiq

Petang tadi balik keje, terus aku ajak bini aku gi Giant ;-) Bini aku terkejut gak. Mana tau kot aku bergurau je. Aku suruh bini aku ngan Taufiq siap-siap. Aku pun siap-siap gak la. Ala...bukan aku nak bersiap apa pun. Sembahyang Asar je.

Aritu baru je gi Giant, beli barang-barang penting je. Kali ni beli lagi barang-barang yang tak beli aritu. Sambil saje nak bawa diorang jalan-jalan.

Entah camne, kali ni kitorang round-round kat bahagian pakaian kanak-kanak, ternampak lak ada kasut kecik. Hmmm...bagi Taufiq pakai ok gak. Nampak smart ;-)



Huhu...nampak smart anak abah ni.



Ewah-ewah...posing lak dia.

1 comments

Zack Zachoes July 8, 2009 at 7:24 AM

Anak mak yang hensem guy..

Dh pakai kasut maknanya dh besar dh tu. Hehe... Mudah-mudahan Taufiq membesar dengan kuat dan sihat. Semoga panjang umur dan murah rezeki.

Ingat, dengar cakap mak abah tau? Nakal pun jangan nakal sangat. Hehehe...