Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, May 29, 2010

Unboxing D5000

Sampai dah gadget yang aku order melalui eBay. Hehehe..... Tanpa membuang masa, proses mengeluarkannya dari bungkusan telah pun dimulakan.

Dan inilah kotak-kotaknya beserta dengan isi-isinya.





Dan yang buat aku terkebil-kebil ialah segalanya tulisan Jepun, termasuklah buku manual yang dibekalkan. Memang tulisan Jepun sepenuhnya. Huhuhuhu...... Takpelah...yang penting kamera ni boleh digunakan.

2 comments

Mohd Mohsin May 24, 2012 at 4:37 PM

ko beli kat ebay mana mat? berani ko beli barang2 elektronik ni kat ebay.yg ko beli tu macam utk pasaran jepun jer...

mamat May 24, 2012 at 5:53 PM

tgk reputasi dan komen2 dari buyers lain baru aku berani beli. kamera ni mmg stok jepun punya. semua pun tulisan jepun je. hahaha...