Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Sunday, August 29, 2010

Sunlight effect

Aku belum lagi mempunyai peluang untuk mengambil gambar matahari terbit dan matahari terbenam. Kalau matahari dah terpacak tu selalu la. Hahaha..... Tapi kalau kena gayanya, lawa juga gambarnya nanti.

Apa pun, aku belum pandai lagi nak menggayakan gambar, angle pun tak reti lagi nak cari. Main hentam je.

Aku sememangnya bercita-cita untuk mengambil gambar sinaran matahari yang best punya lawa . Tapi aku tak tau nak buat macam mana. Masih mencuba lagi sehingga hari ni. Aku masih lagi belum puas hati dengan hasil photoshoot aku ni. Huhuhu.....

2 comments

aSmiDar August 30, 2010 at 4:12 PM

eda singgah sini..:
gambar2 yang menarik..:)

mamat October 27, 2010 at 11:48 AM

Tq eda...
sekadar mengisi masa lapang je...